32 274-25-17
32 273-91-29

41-800 ZABRZE
ul. Mikulczycka 21 B
k
o
n
t
a
k
t
Szybki kontakt:

tel. 32 2742517

Osoba kontaktowa
Telefon
E-mail
Treść zapytania

REGULAMIN

1. Postanowienia ogólne 

1.1. Właścicielem sklepu internetowego jest:

Zakład Produkcji Zawiesi Linowych i Łańcuchowych „DAW-MAR” Sławomir Tomko

z siedzibą w: 41-800 Zabrze, ul. Mikulczycka 21b, numer identyfikacji podatkowej  NIP 648-000-90-55.

1.2. Niniejszy regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez właściciela witryny www.daw-mar.pl zwanego dalej Sprzedającym.

1.3. Osoba składająca zamówienie zwana jest dalej Kupującym.

1.4. Kupującym może być każdy podmiot gospodarczy z wyłączeniem osób fizycznych.

1.5. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta niniejszego Regulaminu.

2.Przedmiot transakcji

2.1.Towary przedstawione na stronie www.daw-mar.pl są przedmiotem transakcji między Sprzedającym a Kupującym

2.2.Cennik towarów jest zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu  art. 71 Kodeksu Cywilnego,

a nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

2.3. Wszystkie ceny towarów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

2.4.Cena towaru nie zawiera kosztów dostawy.

2.5.Firma DAW-MAR jest producentem towarów prezentowanych w sklepie internetowym. Produkty te posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej.

2.6. Oferta sklepu nie jest ofertą magazynową, nie wszystkie produkty są dostępne od ręki.

3.Warunki złożenia zamówienia

3.1.  Warunkiem  złożenia zamówienia jest:

- wysłanie e-maila na adres biuro@daw-mar.pl. W mailu należy podać co jest przedmiotem zamówienia, dane do faktury, telefon kontaktowy oraz dane do wysyłki.

- dodanie towarów do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka”, a następnie akceptację zamówienia oraz wypełnienie formularza zamówienia.

- warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku braku towarów objętych zamówieniem, Kupujący zostanie poinformowany o stanie zamówienia i propozycji jego realizacji.

3.2.Zamówienia można składać 24h na dobę.

3.3. Sprzedający nie realizuje zamówień w dni ustawowo wolne od pracy.

3.4. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli dane Kupującego są nieprawidłowe oraz nie można nawiązać kontaktu (telefonicznego, mailowego) z Kupującym.

3.5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia jeśli cena jest wynikiem pomyłki lub z innych przyczyn niezależnych od producenta .

3.6. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Sprzedający bez zbędnej zwłoki poinformuje o tym fakcie Kupującego. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, jeśli nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu (telefonicznego, listownego lub mailowego) z Kupującym.

3.7. W przypadku nie zrealizowania zamówienia z winy Kupującego, a w szczególności nieuzasadnionej odmowy odbioru towaru, podania błędnego adresu, Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego kosztami transportu.

3.8. Ilość produktów w cenach promocyjnych jest ograniczona. W przypadku towarów oznaczonych jako "promocja" o kolejności realizacji zamówień decyduje kolejność wpłynięcia potwierdzonych zamówień na te towary.

4.Zamówienie

4.1. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje  poprzez e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ( potwierdzenie rodzaju, wartości oraz ilości złożonego zamówienia, koszt i adres dostawy, oraz termin realizacji zamówienia).

4.2. Koszty transportu pokrywane są przez Kupującego.

4.3. Koszty wysyłki doliczane są do każdego zamówienia, zgodnie z cennikiem firm kurierskich, z wyjątkiem gdy Kupujący chce odebrać zamówienie osobiście bądź zleca odbiór swojej firmie kurierskiej.

4.4. Kupujący może odebrać towar osobiście pod adresem 41-800 Zabrze, ul. Mikulczycka 21b  w godzinach od 8.00 do 15.30.

4.5. Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół szkodowy. Protokół taki jest podstawą do dochodzenia swoich praw u kuriera. Wciągu 3 dni należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę.

4.6. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem.

4.7. Za transport Kupujący może zapłacić gotówką przy odbiorze przesyłki lub sprzedający może koszty transportu doliczyć do faktury.

4.8 .Sklep www.daw-mar.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów.

5. Termin realizacji

5.1.Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpływu przedpłaty na konto Sprzedającego i dla większości produktów wynosi on od 5 do 14 dni roboczych. Kupujący informowany jest o rzeczywistym terminie realizacji.

5.2.Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku zmian dokonywanych przez Kupującego.

5.3.W przypadku gdy sklep nie może zrealizować zamówienia z przyczyn nie zależnych od producenta, Kupujący zostanie o tym powiadomiony i otrzyma zwrot całej sumy na podany numer konta.

5.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską.

 

6. Formy płatności

6.1 zapłata gotówką w przypadku odbioru osobistego.

6.2 przedpłata na konto Sprzedającego

6.3 za pobraniem, kupujący opłaca zamówienie przy odbiorze przesyłki. Wysokość kwoty pobrania jest zależna od regulaminu firmy kurierskiej,

 6.4.Do realizowanych zamówień dołączona jest faktura VAT

7. Odstąpienie od umowy sprzedaży

7.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów, Kupujący będący osobą fizyczną, nie nabywającą towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od dnia wydania towaru.

7.2. Chwilą wydania towaru jest jego przekazanie firmie kurierskiej.

7.3. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie (z własnoręcznym podpisem) w wyżej określonym terminie.

7.4. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Kupujący zmienił stan towaru, a więc towar nosi ślady używania, niemożliwe jest odstąpienie od umowy.

7.5. Sprzedawca nie zwraca kosztów transportu.

7.6. W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki towaru do firmy pokrywa Kupujący. Kupujący zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ on zniszczeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć podpisany dokument zakupu oraz podać dokładne dane Kupującego wraz z numerem konta, na który mają być zwrócone pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

7.7.Sprzedawca nie odbiera paczek nadanych za pobraniem . 

8.Gwarancja

8.1. Towar objęty jest roczną gwarancją, chyba że oferta sklepu stanowi inaczej.

8.2. Gwarancja obejmuje wady fizyczne produktu, wynikające z wad materiałowych.

8.3.Kupujący zobowiązany jest przestrzegać zasady użytkowania produktu zgodnie z dołączoną do niego instrukcją.

8.4. Kupujący zobowiązany jest skontrolować stan techniczny produktu przed każdym jego użyciem.

9. Reklamacje i zwroty

9.1.Do nie uznania reklamacji dochodzi w przypadku gdy produkt był użytkowany w  sposób nie zgodny z instrukcją i są na nim widoczne wady złego użytkowania.

9.2. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego Reklamujący ponosi koszty naprawy oraz koszty związane ze spedycją.

9.3. W przypadku uznania reklamacji koszty transportu ponosi Sprzedający.

9.4.Podstawa reklamacji jest faktura VAT wraz z wydanymi certyfikatami.

9.5. Towar oddany do naprawy gwarancyjnej powinien być kompletny. W przypadku braku kompletności towaru Sprzedający może odmówić naprawy reklamowanego urządzenia.

9.6. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sprzedawcy. Za rozpatrzenie reklamacji rozumie się weryfikację zgłoszenia w celu uznania jego zasadności lub odrzucenia oraz przekazanie informacji o terminie i sposobie usunięcia zgłoszenia wad lub usterek (dotyczy reklamacji uznanych za zasadne). Naprawy gwarancyjne będą realizowane w możliwie najkrótszym terminie określonym protokołem rozpatrzenia reklamacji.

9.7.Sprzedawca może wybrać sposób usunięcia wady reklamowanego towaru poprzez usunięcie usterki lub wymianę towaru.

9.8.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wyrobów powstałe w trakcie transportu do serwisu wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia.

9.9.Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do żądania zwrotu utraconych zysków i poniesionych strat w związku z wadami rzeczy.

9.10. Reklamowany towar przesyłany jest na koszt Kupującego. Sprzedawca odsyła naprawiony/wymieniony towar na swój koszt. Koszty wysyłki towaru w przypadku uznania zasadności reklamacji będą zwrócone Reklamującemu.

9.11.Reklamację można zgłosić za pośrednictwem poczty e-mail na adres biuro@daw-mar.pl z opisem wady oraz załączonymi fotografiami.

9.12. Reklamowany towar należy odesłać na adres DAW-MAR 41-800 Zabrze, ul. Mikulczycka 21b

9.13. W przypadków przesyłek niezgodnych z zamówieniem, należy odesłać towar kompletny, w nienaruszonym stanie i w firmowym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu towaru na adres: DAW-MAR 41-800 Zabrze, ul. Mikulczycka 21b

10. Poufność danych

10.1.Wszelkie dane osobowe umieszczone przez Kupującego będą przetwarzane zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych oraz prawem polskim.

10.2. W celu realizacji zamówienia, dane te są udostępniane wybranej firmie kurierskiej lub/i firmom obsługującym płatności i wysyłkę.

10.3. Dane są zbierane w celu umożliwienia nam realizacji zamówienia oraz kontaktu w sprawie złożonego zamówienia, bądź też (jeśli Kupujący wyrażą zgodę) także do informowania o nowych produktach, promocjach, itp.

10.4 . Kupujący ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych poprzez poinformowanie nas o tym fakcie przez email lub listownie.

11. Inne informacje

11.1. W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

11.2. Wszystkie zapytania prosimy kierować: na e-mail: biuro@daw-map.pl

11.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,

- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,

- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,

- przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego

- realizacji dużych zamówień w osobnych partiach

- zmiany regulaminu bez podania przyczyny

- pomimo starań, aby informacje publikowane w witrynie www.daw-mar.pl były aktualne, Sprzedający nie gwarantuje, że nie zawierają one błędów i uchybień, które mogą być podstawą do roszczeń cywilno-prawnych.

11.4. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności